B-Online - Online reporting systém

B-Online je bezplatný on-line systém pre všetkých klientov, kde nájdete podrobnosti o transakciách a platbách za posledné 4 roky:

  • Transakcie cez POS terminál a platobnú bránu v jednom systéme
  • Možnosť exportu dát
  • Funkcia platby prostredníctvom odkazu (Pay-By-Link)
  • Funkcia opakovanej platby
  • Prihlásenie

    Po uzavretí zmluvy zasielame užívateľské meno a heslo e-mailom z adresy no-reply@borgun.com" na vybranú e-mailovú adresu klienta

    (je možné, že tento e-mail bude v závislosti od nastavenia e-mailových kont doručený do schránky Spam / Nevyžiadaná pošta).

    Zmena hesla

    Po prvom prihlásení si musíte zmeniť heslo. Z dôvodu bezpečnosti Vás systém požiada o zmenu hesla každých 90 dní. Upozorňujeme Vás, že nové heslo nesmie byť rovnaké ako posledných 5 hesiel.

    Po zadaní 3 neplatných užívateľských mien a hesiel Vám systém znemožní prístup po dobu 30 minút. Po uplynutí tejto doby budete mať možnosť znovu sa prihlásiť.

    Ako vyzerá správne heslo? ? Obsahuje min. 8 znakov (min. 1 veľké písmeno a min. 1 číslicu)

    Zabudnuté heslo

    V prípade zabudnutia hesla si môžete požiadať o nové heslo. Pod tlačidlom Prihlásenie je tlačidlo Zabudnuté heslo ”, kde uvediete svoje užívateľské meno a systém Vám zašle nové heslo na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v zmluve.

    Ak potrebujete prístup aj pre účtovníkov alebo iných zamestnancov, kontaktujte nás a my Vám prístupy zaistíme.

    Kartové transakcie

    Prehľad

    Po prihlásení budete môcť vidieť všetky obraty, počty kartových transakcií a výšku provízie.

    Do kolónky ID obchodníka uveďte príslušné ID Vašej spoločnosti, vyberte požadovaný rok a stlačte tlačidlo "Nahrať".

    Zúčtovanie

    POS a ECOM

    Vďaka mnohým filtrom si môžete prezerať jednotlivé zúčtovanie napr.: podľa mesiaca, dátumu, ID obchodníka alebo podľa obdobia.

    Všetky dáta z tejto karty je možné exportovať do Excelu, PDF alebo vytlačiť.

    karta Zúčtovanie ukazuje tie zúčtovanie, ktoré už boli odoslané na bankový účet obchodníka.

    Zúčtovací cyklus (Perióda zúčtovania):V Zmluve v Kapitole 4 sú uvedené podrobnosti o Vašom Zúčtovacom cykle.

    Dávky(Denné uzávierky)

    Tu si môžete vyhľadať denné uzávierky.

    Transakcie (POS)

    Tu sa nachádza zoznam transakcií. Môžete vyhľadávať podľa rôznych filtrov: podľa dávky, podľa zúčtovania, podľa dátumu.

    Splatné zúčtovanie

    Tu nájdete zoznam transakcií, ktoré ešte neboli odoslané na účet obchodníka.

    Výmenné kurzy

    Ak prijímate platby v cudzích menách, ktoré sa Vám následne konvertujú, tu nájdete výmenné kurzy MasterCard. Transakcie sa pripíšu podľa týchto daných kurzov.

    Na stiahnutie

    Tu si môžete stiahnuť Zúčtovanie za dané obdobie v súbore CSV.

    Securepay

    Transakcie (on-line platba)

    V tejto sekcii si v prípade e-shopov môžete kontrolovať, či realizované transakcie boli úspešné a v prípade tých neúspešných zistiť dôvod ich zamietnutia.

    Pay-By-Link

    Vytvoriť

    Funkcia Pay-By-Link je užívateľsky jednoduchá platobná metóda, kedy zákazník len klikne na vygenerovaný odkaz, ktorý ho presmeruje priamo na platobnú bránu, kde zaplatí kartou. Počet kusov objednaného tovaru (rozpis položiek platby) a jeho celková cena sa zobrazí priamo na platobnej bráne. Po vykonaní platby zákazník dostane email s potvrdením o úspešnej transakcii.

    V aplikácii B-Online si tento odkaz môžete vytvoriť po uvedení sumy na úhradu a spresnení povahy produktu/služby. Tento URL odkaz môžete následne vložiť do elektronickej faktúry alebo ho môžete odoslať e-mailom. Pre možnosť využívania tejto služby je potrebné uzavrieť zmluvu na Online akceptáciu kariet so spoločnosťou B-Payment.

    Spory

    Reklamácie platieb

    Tu môžete vidieť všetky reklamované transakcie.

    Túto kartu odporúčame kontrolovať na týždennej báze. V prípade reklamovaných transakcií alebo žiadosti o podanie vysvetlenia k reklamovanej transakcie, prosím,zašlite všetky dokumenty týkajúce sa tejto transakcie na support@b-payment.sk (do 7 dní od upozornenia na reklamovanú transakciu). Ak máte nejaké ďalšie podrobnosti k požadovaným dokumentom, kontaktujte, prosím zákaznícke centrum na (support@b-payment.sk alebo na tel. čísle +421 2 7000 2729.)

    Po doložení požadovaných dokumentov už celý proces preberá zákaznícke centrum a Borgun.

    Chargeback

    Čo je to Reklamovaná transakcie (Chargeback)?

    Akceptácia platobných kariet je dnes stále bezpečnejšia a tým pádom klesá aj počet podvodov a zneužívania platobných kariet. Ak sú správne nastavené potrebné opatrenia, je pre samotného držiteľa karty riziko zneužitia veľmi nízke.

    Ako je to ale s obchodníkmi? Aké je riziko súvisiace s akceptáciou platobných kariet pre nich?

    V niektorých prípadoch môže dôjsť k podaniu sťažnosti zo strany držiteľa karty vo svojej banke. Na základe tejto sťažnosti je nevyhnutné, aby náš partner (Borgun) začal konanie v rámci tejto spochybnenej transakcie.

    Dva najčastejšie dôvody na reklamáciu platby zo strany držiteľa karty sú:

    1. „Nedostal som objednaný tovar / službu.”
    2. „Niekto zneužil moju kartu.”

    Borgun riadi celý proces reklamácie a háji záujmy svojich partnerov.